پایان نامه فرهنگسرای معماریپایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماریدانلود رساله معماریرساله فرهنگسرا معماریرساله مجموعه فرهنگیرساله مرکز فرهنگیرساله معماریطرح نهایی مرکز فرهنگی

 رساله فرهنگسرای بانوان با رویکرد تعاملات اجتماعی

 رساله فرهنگسرای بانوان با رویکرد تعاملات اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :L 6

رساله فرهنگسرای بانوان با رویکرد تعاملات اجتماعی

با توجه به موضوع، فرهنگسرای بانوان با رویکرد تعاملات اجتماعی زنان، بنیاد شکل گیری این پژوهش بر پایه ایجاد مکانی است با نگاه خاص به بانوان. با این پیش فرض ما به دنبال کشف مکانی درخور حضور زنان، که موجب ارتقای کیفیت زندگی اجتماعی زنان باشد می باشیم. باید مکانی طراحی کنیم که به جمع شدن مردم و اجتماعات موثر انسانی کمک نمایید که این موجبات ارتقای جایگاه اجتماعی بانوان نیز می شود. در سال های اخیر اندیشمندان مختلفی به چگونگی اجتماعی شدن زنان در جامعه پرداخته اند که اکثر این اندیشمندان از نگاهی فمینیسمی به موضوع پرداخته اند اینک ما به عنوان کشوری اسلامی، با افکاری مقید به این دین باید به کاوش در مبانی دینی خود مانند آیات قرآنی و روایات موجود در این باب پرداخته و کلام خداوندی را در مورد شرکت در اجتماع ، توسط بانوان و نحوه ی این شرکت بپردازیم که کمتر کسی به این مهم پرداخته است.

در ادامه با سایت خط معمار همراه باشید تا پایان نامه فرهنگسرای بانوان با رویکرد تعاملات اجتماعی تقدیم شما عزیزان گردد.

 رساله فرهنگسرای بانوان با رویکرد تعاملات اجتماعی

 در تحقیق حاضر پس از معرفی ساز و کارهای گفته شده نیز از مطالعات کتابخانه ایی کمک گرفته شده است که هر دوی این موضوعات طی جدولی برای استخراج ارتباط این مبانی با معماری مورد بررسی قرار گرفته و به مولفه هایی دست یافته ایم در نهایت این نکته های استخراج شده در باب معماری در کالبد فرهنگسرای بانوان طی طرحی به مورد اجرا گذارده شده است. که در اینجا از روش تحقیق تفسیری کمک گرفته شده است. از این موارد بدست آمده میتوان به این نتیجه رسید که فضای درخور حضور زنان دارای مشخصاتی می باشد که از آموزه های ناب اسلامی می توان مشخصات این فضا را استخراج کرد. می توان دریافت که اجتماعی شدن دارای رکن های اساسی می باشد که به بعضی از این رکن ها در آموزه های ناب اسلامی برخورد کردیم و شرط ارتقاء جایگاه اجتاعی جداسازی دو جنس جامعه نیست بلکه حضور هم زمان تمام اقشار جامعه در تشکل های اجتماعی و مردمی مسبب ارتقاء جایگاه و نحوه ی حضور آنان می شود.

 رساله فرهنگسرای بانوان با رویکرد تعاملات اجتماعی

از این روبناهای فرهنگی باید بتوانند پذیرای گسترده زیادی از افراد با خصوصیات مختلف اجتماعی به ویژه گروه های مختلف سنی،جنسیتی،اجتماعی در خود باشند. امروزه حضور گسترده زنان در عرصه اجتماع و نقش موثر آنان در جامعه انکار ناپذیر است،زنان نیمی از جامعه انسانی را تشکیل می دهند و بدیهی است که توجه به این گروه نقش بسزایی در بالندگی و پیشرفت کشور دارد،از سوی دیگر یکی از شاخص های توسعه اجتماعی مشارکت زنان و نحوه ایفای نقش آنان در ساختارهای اجتماعی است. میزان نقش و مشارکت زنان در جامعه به ویژه در زمینه های فرهنگی،اجتماعی تا حد زیادی به برخورد و نگرش آن جامعه نسبت به زنان بستگی دارد در صورتی که به زن به عنوان نیروی فعال و سازنده نگریسته شود حضور و مشارکت حقیقی زنان در عرصه های مختلف فعالیت ها افزایش می یابد. از این رو می توان با در نظر گرفتن فضاهای فرهنگی مخصوص بانوان نیازهای آنان را بر طرف نمود.


مشخصات محصول:

  • نام محصول:  رساله فرهنگسرای بانوان با رویکرد تعاملات اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:230
  • حجم فایل:45 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

 رساله فرهنگسرای بانوان با رویکرد تعاملات اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله فرهنگسرای بانوان با رویکرد تعاملات اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله فرهنگسرای بانوان با رویکرد تعاملات اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.