پایان نامه فرهنگسرای معماریپایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماریدانلود رساله معماریرساله فرهنگسرا معماریرساله مجموعه فرهنگیرساله مرکز فرهنگیرساله معماریطرح نهایی مرکز فرهنگی

 رساله مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان

 رساله مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :L 4

رساله مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان

معماری زمینه گرا بر پیوند محیط و فضا تاکید دارد و با درک پیام بستر خود شکل میگیرد، در واقع پیامی را که بستر معماری به او انتقال داده به عینیت رسانده و در نتیجه طراحی آغاز می شود، در نتیجه ساختمان عضو کوچک از طبیعت پیرامون خود خواهد بود. در این نوع معماری هر بنایی بر اساس زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، تاریخی و کالبدی اقلیمی و شرایط خاص آن سایت و ساختمان طراحی و اجرا می‌گردد. بانوان نقش اجتماعی مهمی در جامعه دارند و تقریباً نیمی از جامعه را تشکیل می دهند. وجود مجتمع فرهنگی، ورزشی، تفریحی در کشور ما اهمیت خاصی دارد به ویژه از این جهت که اسلام جایگاه ورزشی ویژه برای بانوان قائل است.

در ادامه با سایت خط معمار همراه باشید تا پایان نامه مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان تقدیم شما عزیزان گردد.

 رساله مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان

مجموعه های مجتمع فرهنگی ورزشی یکی از غذاهای مطلوب برای پرورش روح افراد است. بانوان ضمن استفاده از فضاهای تفریحی و ورزشی با استعدادهای درونی خود نیز آشنا می شوند و در جهت تقویت استعدادهای خود کوشش می کنند. از طرفی در فرصت های پیش آمده، مسائل و مشکلات خانوادگی و اجتماعی خود را مطرح و در صدد رفع آن ها برمی آیند. در عین حال در محیطی امن به فعالیت های فرهنگی و تفریحی می پردازند. چنین مجموعه هایی به منظور کمک به گسترش سطح فرهنگی و اجتماعی بانوان است در سطح ارتقای فکری فرهنگی جامعه کمک می نمایند. ما در پروژه پیش رو رویکرد خود را در اولویت قرار داده و در نتیجه تلاش میکنیم با حداکثر توان زمینه گرایی را غالب بر پروژه دانسته و پس از درک کامل بستر به طراحی بپردازیم. پروژه حال حاضر در تلاش برای ساخت بنایی همسو با زمینه بستر و برای ارتقا سطح فرهنگ همراه با ارج نهادن به بانوان کشور که شرایطی آسوده و راحت تر را در ساختمانی برای خود و انجام فعالیت های روزمره فرهنگی، ورزشی و تفریحی ضمن برخورداری از امنیت کافی دارا باشد را ارائه می دهد.

 رساله مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان

هدف پروژه حاضر این است که ابتدا کارکردهای مناسب انتخاب و به گونهای حساب شده و با فضاهای مورد نیاز بانوان ترکیب گردد و در نهایت با نگاهی روانشناختی و جامعه شناسی با تاثیر از حس تعلق به مکان به عنوان ابزاری برای افزایش حضور پذیری و ارتقاء کیفیت حضور زنان در فضاهای اجتماعی ، مجموعه ای در قالب یک طرح معمارانه عرضه گردد . مجموعه مزبور بر اساس این ایده طراحی گردیده است که علاوه بر منظور کردن فضاهای آموزشی ، فرهنگی ، فضاهای ورزشی و تفریحی را نیز در بر گیرد. بدین معنی که بانوان ضمن استفاده از فضاهای تفریحی و ورزشی با استعدادهای درونی خود نیز آشنا شوند و در جهت تقویت استعدادهای خود کوشش کنند و از طرفی بتوانند در فرصتهای پیشآمده مسائل و مشکالت خانوادگی و اجتماعی خود را مطرح کنند و در صدد رفع آنها برآیند و در عین حال بتوانند در محیط امن و با حس تعلق به آن مکان به فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و هنری بپردازند.


مشخصات محصول:

  • نام محصول:   رساله مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:230
  • حجم فایل:45 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

 رساله مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.