طرح نهایی مرکز فرهنگیپایان نامه فرهنگسرای معماریپایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماریدانلود رساله معماریرساله فرهنگسرا معماریرساله مجموعه فرهنگیرساله مرکز فرهنگیرساله معماری

 رساله مرکز فرهنگی اقامتی با رویکرد معماری سبز

 رساله مرکز فرهنگی اقامتی با رویکرد معماری سبز+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :L 7

رساله مرکز فرهنگی اقامتی با رویکرد معماری سبز

دنیای امروز ، عصر تعاملات فرهنگی و اجتماعی بین افراد مختلف است که از مهمترین راهکار برای تبادلات فرهنگی اجتماعی ، بالابردن سطح فرهنگ اجتماع و همچنین تاثیر فرهنگ یک منطقه به خصوص در شهرهای گردشگری و زیارتی بر گردشگران و زائران مختلف داخلی و خارجی احداث مراکز فرهنگی مختلف می باشد . همچنین به جهت سهولت دسترسی و اسکان افراد غیر بومی و گردشگران لزوم ایجاد فضایی جهت اقامت آنان در نزدیکی این مراکز امری ضروری است . تحولات جهان امروز با سرعتی شگرف جوامع انسانی را تحت تأثیر قرار می دهند .

در ادامه با سایت خط معمار همراه باشید تا پایان نامه مرکز فرهنگی اقامتی با رویکرد معماری سبز تقدیم شما عزیزان گردد.

 رساله فرهنگسرای بانوان با رویکرد تعاملات اجتماعی

 این تحولات با سرعت بسیار زیاد و در مدت زمان کم به وقوع می پیوندد. در همین حال به واسطه امکان تغییرات در نحوه استفاده از کاربری ها، انسان امروزه همواره خواستار تنوع و نوخواهی در ابعاد زندگی خویش است. از این رو، اعمال این نوع تغییرات و همگام شدن معماری با تحولات سریع ضروری است، زیرا موجبات پایداری مکان و افزایش طول عمر ساختمان را فراهم می آورد .

ازاین رو توجه به ضرورت ارتقا سطح فرهنگ منطقه و همچنین معرفی فرهنگی ایرانی اسلامی به گردشگران و زائران داخلی و خارجی امری اجتناب ناپذیر است . از سوی دیگر لزوم اقامت افراد بازدید کننده غیر بومی و همچنین افرادی که به جهت شرکت در اجلاس ها، سمینارها و جشنواره های مختلف برگزار شده در این مجموعه به آن مراجعه کرده اند امری مهم می باشد ؛ لذا به جهت برآورده شدن نیاز ها و ضرورت های یاد شده ایجاد مجتمع فرهنگی اقامتی امری در خور توجه است .

 رساله مرکز فرهنگی اقامتی با رویکرد معماری سبز

همچنین به واسطه امکان تغییرات در نحوه استفاده از کاربری ها، انسان امروزه همواره خواستار تنوع و نوخواهی در ابعاد زندگی خویش است. از این رو، اعمال این نوع تغییرات و همگام شدن معماری با تحولات سریع ضروری است، زیرا موجبات پایداری مکان و افزایش طول عمر ساختمان را فراهم می آورد ؛ بدین جهت لزوم رعایت اصول انعطاف پذیری در ساختمان و بهره وری حداکثر فضاهای متنوع و پلان های مختلف امری غیر قابل انکار است . لذا با توجه به توضیحات یاد شده طراحی مجموعه فرهنگی اقامتی با استفاده از خصوصیات معماری سبز و توجه به مولفه های این نوع معماری ضروری می باشد.


مشخصات محصول:

  • نام محصول:  رساله مرکز فرهنگی اقامتی با رویکرد معماری سبز+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:230
  • حجم فایل:45 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

 رساله مرکز فرهنگی اقامتی با رویکرد معماری سبز+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله مرکز فرهنگی اقامتی با رویکرد معماری سبز+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله مرکز فرهنگی اقامتی با رویکرد معماری سبز+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.