رساله معماریپایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماری ارشددانلود پایان نامه معماری داخلیدانلود پایان نامه معماری رایگاندانلود پایان نامه معماری کارشناسیدانلود پایان نامه معماری کارشناسی ارشددانلود رساله معماریدانلود رساله معماری کارشناسیرساله معماری رایگانرساله معماری کارشناسی

 رساله مرکز کودکان کار و خیابانی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

 رساله مرکز کودکان کار و خیابانی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :L 7

رساله مرکز کودکان کار و خیابانی

پدیده ی کودکان خیابانی ،پدیده ای رو به رشد در جامعه ی ما است. این کودکان از محروم ترین کودکان هستند که از بیشتر حقوق خود بی بهره اند از این رو ضرورت حمایت از آنان در چهارچوب حداقل حقوق اولیه ی کودکیشان به شدت احساس می شود. در کشور ما بحث ایجاد تشکل هایی که بتوانند به موضوعات کار کودک بپردازند بسیار محدود است و اقداماتی که در این بخش انجام می شود بسیار ناچیز است.کار کردن در شرایط دشوار و حضور این کودکان در محیط های نامناسب علاوه بر تاثیر منفی بر سلامت جسمی این کودکان ، سلامت روانی آن ها را نیز تحت تاثیر قرار داده در نتیجه تمرکز آن ها را تضعیف و مهارت های اجتماعی آن ها را به شدت کاهش میدهد.

در ادامه با سایت خط معمار همراه باشید تا پایان نامه مرکز کودکان کار و خیابانی تقدیم شما عزیزان گردد.

 رساله فرهنگسرای بانوان با رویکرد تعاملات اجتماعی

عدم وجود مراکز آموزشی و بهداشتی و اقامتی مناسب و استاندارد برای این کودکان فراموش شده این مهم را ضروری مینماید تا به تحقیق و بررسی هر چه بیشتر در این زمینه و یافتن فاکتور ها ی کالبدی که میتواند محیط زندگی این کودکان را ارتقا بخشد و سلامت روانی آن ها را ترمیم سازد ،پرداخته شود. طراحی مراکزی استاندارد و مناسب به منظور کمک به این کودکان آسیب دیده و ارتقای سطح زندگی و کمک به بازگردانی آن ها به جامعه و بهبود روابط اجتماعی آنان برای دستیابی به دنیایی بهتر .در این پژوهش با استفاده از روش تحقیق کیفی، اطلاعاتی از طریق مطالعات کتابخانه ای (مطالعه مفاهیم بنیادی و تعاریف مربوط به ادبیات پژوهش، رویکردها به پدیده ی کار کودک، نظریه های روانشناسی رشد کودک، تاثیر کار بر کودکان و راه حل های درمانی از طریق هنردرمانی، رنگ درمانی، طبیعت درمانی و… ) و مطالعات میدانی (فعالیت داوطلبانه در مرکز دوستداران کودک مشتاق، طرح انشاء هایی از این کودکان برای شناخت بیشتر خواسته ها ی آن ها) گردآوری شده است.

 رساله مرکز کودکان کار و خیابانی

 پس از تجزیه و تحلیل ، کدهایی از مطالعات میدانی ( انشا های کودکان ) و مطالعات کتابخانه ای استخراج شده است، این کدها در سه زمینه ی ویژگی روانی کودکان،ویژگی اجتماعی کودکان ، نحوه ی ترمیم سلامت روانی و ویژگی کالبدی فضا دسته بندی و سپس برای هر یک از این کدها ، توصیه های معماری آورده شده است. سپس در فصل پنجم رساله بر اساس نتایج حاصل از فصل چهارم ( کدها و توصیه های معماری ارائه شده) طرحی پیشنهادی برای مجموعه آموزشی- اقامتی این کودکان ارائه شده است.


مشخصات محصول:

  • نام محصول:  رساله مرکز کودکان کار و خیابانی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:230
  • حجم فایل:45 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
  • نکات مهم:1- تمامی رساهای موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.4- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.
قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود رساله معماری مرکز کودکان کار و خیابانی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله مرکز کودکان کار و خیابانی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله مرکز کودکان کار و خیابانی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله مرکز کودکان کار و خیابانی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.