پایان نامه فرهنگسرای معماریپایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماریدانلود رساله معماریرساله فرهنگسرا معماریرساله مجموعه فرهنگیرساله مرکز فرهنگیرساله معماریطرح نهایی مرکز فرهنگی

 رساله مجتمع تفریحی توریستی با رویکرد معماری سبز

 رساله مجتمع تفریحی توریستی با رویکرد معماری سبز+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :L 2

رساله مجتمع تفریحی توریستی با رویکرد معماری سبز

معماری امروز در جامعه ما با چالش‌های فراوانی پیش روست و به عنوان یک حرفه علمی ـ هنری همواره پوشش دهنده بخشی از نیازهای زیستی انسان است. یکی از چالش‌های پیش روی معماری امروز ما عدم سازگاری و هماهنگی آن با روحیات انسان و بستر طبیعی می‌باشد که منجر به افزایش مصرف انر‌‌ژی‌های فسیلی و تجدید ناپذیر و آلودگی محیط زیست می‌شود و انچنان که باید کیفیت لازم را نداشته و از ارتباط مناسبی با مخاطبان و کاربران خود برخوردار نیست. از طرفی بناهای بزرگ مقیاس شهری و ملی مثل مراکز تفریحی توریستی الگوهای ساختمانی جامعه هستند، از این روبایستی معماری آنها دارای کیفیت لازم باشند.

در ادامه با سایت خط معمار همراه باشید تا پایان نامه مجتمع تفریحی توریستی با رویکرد معماری سبز تقدیم شما عزیزان گردد.

 رساله مجتمع تفریحی توریستی با رویکرد معماری سبز

 معماری به عنوان حلقه اتصال انسان با طبیعت برای این که بتواند رسالت به معنای کلمه را ایفا نماید. در این راستا باید اذعان نمود هر نوع توسعه یا پیشرفت در مهندسی جهت رسیدن به یک معماری مطلوب به کمک قوانین طبیعت امکان پذیراست. در این تحقیق طراحی مجموعه تفریحی توریستی با محور قرار دادن طراحی سبز به رابطه انسان معماری و طبیعت می‌پردازد تا طرح جهت تعامل انسان و معماری با طبیعت به عنوان بستر نظری تحقیق تبیین شود. روش‌های بهره‌گیری از سازواره‌های طبیعی در معماری سبز، به عنوان یکی از پیامدهای این بهره‌گیری می‌باشدکه درنهایت منجربه طراحی مجموعه تفریحی توریستی بارویکرد سبز میگردد.

 رساله مجتمع تفریحی توریستی با رویکرد معماری سبز

پدیده‌ی گردشگری به‌عنوان بخشی از تمدن معاصر و یک شیوه‌ی جهانی برای تأمین نیازهای معنوی انسان و ارتقاء کیفیت زندگی از طریق همبستگی جوامع و فرهنگهای کوچک و بزرگ، محسوب می‌شود. سیر و سفر اعم از داخلی یا خارجی چه به منظور تنوّع طلبی و سرگرمی، چه گذراندن اوقات فراغت، زیارت، دید و بازدید و یا خرید، به بخش جدایی ناپذیر زندگی اجتماعی انسانها درآمده است. .فراغت در هر جامعه به شکل و اندازه ی ویژه ای است.گذارندن این اوقات در هر جامعه ی بر حسب خصوصیّات اجتماعی آن متفاوت می باشد. این منطقه هنوز فاقد یک قطب مناسب تفریحی- توریستی عمومی می باشد. با توجه به نیازهای این منطقه به چنین فضاهایی به نظر می‌رسد طراحی یک مجموعه گردشگری باکیفیت ازجمله نیازهای رده اول این ناحیه باشد.


مشخصات محصول:

  • نام محصول:  رساله مجتمع تفریحی توریستی با رویکرد معماری سبز+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:230
  • حجم فایل:45 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

 رساله مجتمع تفریحی توریستی با رویکرد معماری سبز+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله مجتمع تفریحی توریستی با رویکرد معماری سبز+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله مجتمع تفریحی توریستی با رویکرد معماری سبز+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.