نمونه موردی مهدکودک

پاورپوینت تحلیل پلان مهدکودک هانازونو ژاپن همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی مهدکودک

تحلیل پلان مهد کودک هانازونو  ژاپن

کد: m45

 مهد کودک هانازونو در ژاپن  توسط HIBINOSEKKEI + Youji no Shiro طراحی شده است، این سایت در میاکوجیما واقع شده است که در آن حدود 2000 کیلومتر از توکیو در ژاپن به سمت جنوب غربی فاصله دارد. میاکوجیما متعلق به آب و هوای نیمه گرمسیری اقیانوسی است و توسط دریای آبی و صخره‌های مرجانی و جزیره‌ای که سنگ آهک ریوکیو در آن رشد کرده احاطه شده است. ساختمان برای ایجاد سایه و همچنین باز برای تهویه ، به دلیل گرمی و مرطوب بودن محیط در اثر حملات طوفان، باید بسته شود.

تحلیل پلان مهد کودک هانازونو  ژاپن

این طرح به شدت در برابر طوفان و بسته شدن نور خورشید با پیشروی با سازه ای که از آن باد می وزد ساخته  شد.HIBINOSEKKEI + Youji no Shiro فضایی در طبقه اول قرار دارد که عمومی است، یک استودیو و یک آتلیه برای فعالیت خلاقانه که به پرورش خلاقیت کودکان و غذاخوری برای آموزش غذا اهمیت زیادی می دهد. و اتاق مهد کودک و گوشه کتاب مصور واقع در طبقه دوم که خصوصی است. با بهره گیری از این محوطه نازک طبقه اول زمین بازی – استودیو – آتلیه – حیاط – ناهارخوری مستمر قرار گرفته و تبدیل به یک فضای بزرگ شده و با باز شدن پنجره ها باد از آن می وزد.

این مهدکودک بر اساس معماری سنتی بام بام قرمز چوبی است که در این منطقه دیده می شود. این سازه از جنس بتن مسلح فولادی است که تهاجم طوفان را تضمین می کند.

تحلیل پلان مهد کودک هانازونو  ژاپن

در اطراف محیط بیرونی ساختمان، سایبان‌های کم ارتفاع و صفحه‌ای ساخته شده از بلوک‌های بتنی با سوراخی که مصالح ساختمانی اصلی در این قسمت است، از اجسام پرنده محافظت می‌کند و از طریق دید و باد، نور خورشید را مسدود می‌کند. رنگ کاشی دیوار بیرونی رنگی انتخاب شد که شبیه به رنگ سنتی کاشی قرمز بام باشد و با منطقه ترکیب شود.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل پلان مهدکودک هانازونو  ژاپن همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 35
  • حجم فایل: 3 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل پلان مهدکودک هانازونو  ژاپن همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان مهدکودک هانازونو  ژاپن همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان مهدکودک هانازونو  ژاپن همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان مهد کودک هانازونو ژاپن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.