نمونه موردی مجتمع مسکونی

پاورپوینت تحلیل پلان مجتمع مسکونی خارجی در اسپانیا همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی مجتمع مسکونی خارجی

تحلیل پلان مجتمع مسکونی اسپانیا

کد: m40 

والدن ۷ از نخستین پروژه های بلندپروازانه ی اجرایی ریکاردو بافیل است که به بسیاری از مشکلات زندگی شهری مدرن پرداخته است. این بنا مستقر در نزدیکی خرابه کارخانه سیمان قدیمی واقع شده و در سال ۱۹۷۵ میلادی، در اسپانیا ساخته شد.

ساختار خاصی از مسکن و ایده ارائه فضاهای عمومی و باغ، از پژوهش های پیشین بافیل بود که برای ساکنان بنا، کیفیت لذت بخش بهبود یافته زندگی را باعث می شد. این ساختمان شامل ۱۴  مجموعه آپارتمان است که گروه بندی شده و حدود پنج حیاط و در بالا آن ها دو استخر شنا می باشد.

تحلیل پلان مجتمع مسکونی اسپانیا

با چند مورد استثنا، هر آپارتمان به نظر می رسد بر روی هر دو قسمت بیرونی و یکی از حیاط های داخلی قرار گرفته است. یک سیستم پیچیده از پل ها و بالکن ها در سطوح مختلف، دسترسی و ایجاد مناظر فوق العاده را بوجود آورده است.

نمای بیرونی دارای ظاهری بزرگ و سنگربندی شده و به طور کامل قرمز رنگ است.  از طریق پیشنهاداتی مانند داستان های شهری، چند پنجره در ارتفاع به خارج بنا باز شد. حیاط بخاطر شدت رنگ آبی، بنفش و زرد، حالتی پر جنب و جوش دارد. حیاط اصلی، در ورودی ساختمان، توسعه خیابان و میدانی برای استفاده ساکنان، را باعث شده است.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل پلان مجتمع مسکونی خارجی در اسپانیا همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 78
  • حجم فایل: 8 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل پلان مجتمع مسکونی خارجی در اسپانیا همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان مجتمع مسکونی خارجی در اسپانیا همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان مجتمع مسکونی خارجی در اسپانیا همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان مجتمع مسکونی اسپانیا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.