پایان نامه فرهنگسرای معماریپایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماریدانلود رساله معماریرساله فرهنگسرا معماریرساله مجموعه فرهنگیرساله مرکز فرهنگیرساله معماریطرح نهایی مرکز فرهنگی

 رساله فرهنگسرا با رویکرد پایدار

 رساله فرهنگسرا با رویکرد پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :L 1

رساله فرهنگسرا با رویکرد پایدار

کشور ما ایران با کمبود فضایی جهت امور فرهنگی و هنری رو به رو است . در حالی که وجود یک مرکز برای رسیدگی به امور مربوط فرهنگ، آداب، رسوم و سنن و هنرهای ایرانی بخصوص ویژگی های فرهنگی مردم ضروری است، لذا برای برقراری ارتباط عینی و ذهنی با مللی که به این منطقه مراجعه می کنند، صرفاً برقراری ارتباطات اقتصادی و تجاری کافی نمی باشد و مکمل آن برقراری ارتباطات فرهنگی می باشد و طبعاً رویکرد این مجموعه فرهنگی باید نمادی از فرهنگ بومی و توانایی های فناوری منطقه باشد. با توجه به اینکه مراکز فرهنگی ساخته شده در استان بدون استفاده از فناوری نوین و نوآوری ساخته شده اند، ساخت یک مجموعه فرهنگی با رویکرد یک سازه خاص می تواند ضمن افزودن به جایگاه گردشگری و توسعه اقتصادی منطقه به عنوان نماد منطقه عمل نماید.

در ادامه با سایت خط معمار همراه باشید تا پایان نامه فرهنگسرا با رویکرد پایدار تقدیم شما عزیزان گردد.

 رساله فرهنگسرا با رویکرد پایدار

سابقه تاریخی هر کشور موجب شکل‌گیری فرهنگ آن جامعه می شود فرهنگ هر جامعه نیز بر معماری آن جامعه تاثیر می گذارد. از مهمترین ویژگی‌های هنر معماری هم هدایتگری فرهنگی است. یکی از مکان‌هایی که هنرمند در آن می تواند دغدغه‌های ذهنی خود را از مسائل گوناگون به شکل مفاهیم مختلف در قالب آثارهنری جهت تاثیرگذاری بیشتر بر روی افراد جامعه عرضه نماید یک مرکز یا مجتمع فرهنگی و هنری می‌باشد، لذا برای ترقّی و تعالی فرهنگ، پرداختن به زیر ساخت‌های فرهنگی ضروری است. هدف پژوهش حاضر، طراحی معماری فرهنگسرا با رویکرد معماری پایدار می باشد.

 رساله فرهنگسرا با رویکرد پایدار

 امروزه فرهنگ و هنر به عنوان مقوله‌ای مهم و جدایی ناپذیر از زندگی بشر مطرح هستند، لذا وجود مراکزی برای ارائه فرهنگ و هنر در شهر و اجتماع بشری امری ضروری می باشد. با طراحی این مجموعه تمامی افراد از هر گرایشی و با هر فرهنگی گردهم می‌آیند و با هم اندیشه‌های یکدیگر را بررسی کرده و با ایده‌ها وراهکارهای هنری یکدیگر آشنا می شوند، تا به رشد و پرورش هنر و دیدگاه‌های فرهنگی بپردازند و به آن بها دهند. بنا بر این اهمیت وجود مکانی فرهنگی هنری برای ارائه و شناساندن فرهنگ وهنر و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه حائز اهیت می باشد. این پژوهش مبتنی بر مطالعات کتابخانه‌ای است و رویکردی توصیفی- تحلیلی دارد. در نهایت، امید است با طراحی فرهنگسرا با رویکرد پایداری برای به نمایش درآوردن وآموزش ارزشهای فرهنگی وهنری، تعاملات اجتماعی مناسب بین افراد و همچنین توجه ویژه به محیط زیست در جهت رسیدن به آینده‌ای سالم گام برداشت.


مشخصات محصول:

  • نام محصول:  رساله فرهنگسرا با رویکرد پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:230
  • حجم فایل:45 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

 رساله فرهنگسرا با رویکرد پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله فرهنگسرا با رویکرد پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، رساله فرهنگسرا با رویکرد پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.